Els llibres que he publicat - 14+5

  • ELS LLIBRES QUE TINC PUBLICATS FINS ARA:
  • Rojo Flamingo - PROSA**
  • A tall d'aigua - POESIA**
  • Cordes - POESIA**
  • ***Un botó per cada trau - POESIA **
  • ***Weby i el viatge còsmic - infantil - Ed. Beascoa
  • *Weby y el viaje cósmico - infantil -Ed Beascoa
  • *Weby i els amics repetits - infantil -Ed. Beascoa
  • *Weby y los amigos repetidos -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga a casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga al jardí -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en el jardín -infantil -Ed. Beascoa
  • ***He d'anar-me'n - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Si es fa fosc - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***I, tanmateix, va ser una nena - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Marques de trinxera - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Relats amb CORNÈLIA ABRIL**
  • ***Quídam, l'innominable - POESIA

dimarts, 24 de novembre del 2015

sols un nom

és de sobte
que escolto el nom que m'identifica
[perfecta-
ment
l'escolto]
dissonància de vint-i-set flagels
i altres rogacions enriolades
mortalles de paper film i viscosa
focus que irradia un raig de llum làser
que barra el pas a trastos i andròmines
l'excés de radiació visible
esquerda les parets
de la cambra on jo sóc jo i el nom de les coses
on jo sóc jo i no la invenció d'un nom
aberrància de la memòria
memòria inèdita
memòria
meva
de mi
jo


(sovint, quan llegeixo un poema, meu o d'altres poetes, em sorprèn la constatació de les dates; per exemple, el poema que avui publico és antic, té uns cinc anys)