dijous, 12 de setembre de 2019

11 setembre'19

Malgrat tot, ahir a Barcelona vaig fer per una. La Diada té aquest poder de convocatòria. 
La gent no falla: parla clar, sense alçar la veu. 
 

11s2019-Barcelona

3 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Hi som. No ens cansem. No ens podem cansar... fent-nos sentir.

Cornèlia Abril ha dit...

Que contenta se't veu! Segur que érem ben a prop (almenys en idees!) No defallirem!

... i escaig ha dit...

Carme Rosanas, holaaaaa!
per enèsima vegada: SOM-HI!
em sembla que ho hem escrit i dit de totes les maneres possibles, sempre amb dignitat,
i diumenge també.

Cornèlia Abril,
companya, estic contenta, i tant!
el nostre tram estava ple com un ou, i també a petar fins on arribava a veure amb la mirada
sí, ben a prop i en lluita: SOM-HI!

Salut, gent
.