Els llibres que he publicat - 14+5

  • ELS LLIBRES QUE TINC PUBLICATS FINS ARA:
  • Rojo Flamingo - PROSA**
  • A tall d'aigua - POESIA**
  • Cordes - POESIA**
  • ***Un botó per cada trau - POESIA **
  • ***Weby i el viatge còsmic - infantil - Ed. Beascoa
  • *Weby y el viaje cósmico - infantil -Ed Beascoa
  • *Weby i els amics repetits - infantil -Ed. Beascoa
  • *Weby y los amigos repetidos -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga a casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga al jardí -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en el jardín -infantil -Ed. Beascoa
  • ***He d'anar-me'n - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Si es fa fosc - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***I, tanmateix, va ser una nena - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Marques de trinxera - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Relats amb CORNÈLIA ABRIL**
  • ***Quídam, l'innominable - POESIA

diumenge, 8 de desembre del 2019

OBRA MESTRA



El diletant es troba en el cor de l'escenari. Ell es deu al seu públic, centenars de figures d'argila que amb la suor de les mans elabora dia a dia, i que ell mateix acomoda a platea abans de cada funció. Avui, per exemple, farà una conferència. Porta l’escrit imprès en un full blanc i llegeix: eco, jo, ergo, ego, me, amb mi, el meu, ego, eco, jo. Deixa entreveure un punt de timidesa, i de seguida s’excusa. Ha notat el rubor a la cara: m’horroritzen els bocamolls, comenta. Riures i aplaudiments enllaunats. Es fa silenci a la sala. És un silenci bàrbar, indomable. Respira el diletant, s’empassa petits glops de saliva, està convençut de la importància del moment. Serà històric. Per això, decideix llegir un poema intitulat: "I jo dic". Cadenciós, l’eloqüent orador declama amb inimitable estil el vers únic: “Quan li parles al propi ego, perds el seny”. De nou aplaudiments i rialles enllaunades a les butaques. Final de l'escena. El públic es queda a la sala. Ningú es mou.