Els llibres que he publicat - 14+5

  • ELS LLIBRES QUE TINC PUBLICATS FINS ARA:
  • Rojo Flamingo - PROSA**
  • A tall d'aigua - POESIA**
  • Cordes - POESIA**
  • ***Un botó per cada trau - POESIA **
  • ***Weby i el viatge còsmic - infantil - Ed. Beascoa
  • *Weby y el viaje cósmico - infantil -Ed Beascoa
  • *Weby i els amics repetits - infantil -Ed. Beascoa
  • *Weby y los amigos repetidos -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga a casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga al jardí -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en el jardín -infantil -Ed. Beascoa
  • ***He d'anar-me'n - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Si es fa fosc - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***I, tanmateix, va ser una nena - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Marques de trinxera - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Relats amb CORNÈLIA ABRIL**
  • ***Quídam, l'innominable - POESIA

divendres, 23 d’octubre del 2015

exponencial

LA REVOLTA DEL SOMRIURE


quan donem tot el que tenim, tenim més
no el doble, si som dues les persones
ni el triple, si som tres, tant se val
és de manera exponencial que s'incrementa el que tenim
i aquest sumatori benefactor conclou on ja sabem
a la quieta o a la valenta
parlant o en silenci
conclou a la sort ben trobada
diguem-ho clar: a la felicitat
diguem-ho clar

2 comentaris:

Olga Xirinacs ha dit...

Cert. El meu geni de nena malagradosa i massa seriosa es veu que es notava. Als 14 anys (¿massa tard, potser?) em vaig obligar a somriure, i em va costar. Però amb la pràctica t'hi acostumes. Somriure en grup és una extensió ben desitjable.

... i escaig ha dit...

no, no, aquesta no me la vull creure;
no parlo de somriures: parlo de felicitat, que és diferent;
jo associo la felicitat a la coherència vital; i, en això, estimada estimadíssima, a tu no t'hem d'explicar res de res i, en canvi, tenim molt a aprendre;
vaig triar la teva foto per posar a la barra lateral pel somriure emocionat que tens;
petonet
.