Els llibres que he publicat - 14+5

  • ELS LLIBRES QUE TINC PUBLICATS FINS ARA:
  • Rojo Flamingo - PROSA**
  • A tall d'aigua - POESIA**
  • Cordes - POESIA**
  • ***Un botó per cada trau - POESIA **
  • ***Weby i el viatge còsmic - infantil - Ed. Beascoa
  • *Weby y el viaje cósmico - infantil -Ed Beascoa
  • *Weby i els amics repetits - infantil -Ed. Beascoa
  • *Weby y los amigos repetidos -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga a casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en casa -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuà juga al jardí -infantil -Ed. Beascoa
  • *Picuá juega en el jardín -infantil -Ed. Beascoa
  • ***He d'anar-me'n - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Si es fa fosc - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***I, tanmateix, va ser una nena - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Marques de trinxera - Relat amb CORNÈLIA ABRIL
  • ***Relats amb CORNÈLIA ABRIL**
  • ***Quídam, l'innominable - POESIA

dijous, 8 d’octubre del 2015

miscel·lània


avui he escoltat a la ràdio unes declaracions d'Alfons Bielsa, president del Col·legi d'Òptics de Catalunya, company meu d'estudis a la Universitat Politècnica de Terrassa, allà pels anys... uf! fa molt; ell deia que cada vegada som més miops a causa de les noves tecnologies; o sigui que cada vegada veiem més malament les coses que tenim lluny;

i jo afegeixo que també anem perdent la capacitat d'enfocar més d'un pla alhora;

*
recordo el vespre que vaig conèixer Núria Tomàs, actual Directora del Centre Universitari de la Visió, UPC de Terrassa, va ser en una llibreria de referència al Vallès; avui he llegit unes paraules seves, i m'ha fet il·lusió; com també em va fer il·lusió aquell dia descobrir que compartíem records i la barreja de dos grans temes, almenys per a ella i per a mi: Òptica i Optometria i Literatura;


*
m'he emocionat fins les llàgrimes amb un poema traduït a l'anglès;
m'he sentit reconfortada i orgullosa llegint un article d'opinió;


*
celebro la vida amb les persones amigues que veneren la vida; això vol dir, amb qui mai no malbarata l'essència del què significa viure;


*
piulada del dia: quan moren els deus la vida humana millora - Salman Rushhdie
notícia del dia: Svetlana Aleksijevitj, Nobel de Literatura
.






2 comentaris:

Montse ha dit...

M'ha sobtat, això del Nobel de Literatura... una dona que barreja periodisme i literatura. Ha de ser francament interessant. L'editorial Raig verd li està traduint alguna obra al català. Serà qüestió de conèixer-la (o no)

... i escaig ha dit...

jo sí penso llegir els llibres d'aquesta autora
i fer els honors a una editorial independent que ja l'havia descoberta abans

abraçada, companya!